Charlaine Harris – Moartă pentru toţi (Stackhouse 4)

Eu v-am spus că autoarea asta are o imaginaţie bogată: Sookie îl găseşte în seara de Revelion pe Eric fugind gol. Nu… nu este un fan al nudismului, ci pur şi simplu are o amnezie destul de binevenită: e mai bun, cumva mai blând, şi da… cei doi sfârşesc prin a şi-o trage. Cartea zău că merită citită… are o naivitate exemplară. Aici apar nişte vrăjitoare-panteră sau aşa ceva, că Eric se dovedeşte a fi vrăjit, şi când îşi revine nu mai ştie nimic din ce s-a întâmplat, şi ce îmi place e că eroina îl uită pe „fantasticul” Bill. E tare că Jason, fratele lui Sookie,devine şi el un personaj cu puteri supra, ceea ce mie unu mi se pare cam penibil… dar dacă mă gândesc că e o carte cu vampiri şi alte chestii fantasy… am citit lucruri şi mai penibile decât fabulaţii despre oamenii-felină.