cer permisiunea de a înjura

General maior cu epoleţi, stele, steluţe, casă de la stat şi pensie babană. La viaţa lui s-a ocupat cu torturarea deţinuţilor politici la Gherla: le prindea degetele în uşă, se juca frumuşel cu tunuri de apă, şi… preferata lui… lovea cu vine de bou la testicule. Patria i-a adus un profund omagiu pentru muncă în folosul societăţii, şi l-a îngropat cu tricolorul pe piept. Cam asta s-a întâmplat cu cei care au bătut şi au torturat bandiţii care recitau poeziile lui Gyr. Nu ştiu… dată fiind situaţia, îmi permiteţi să mă fut în ea de situaţie? Uite, pe domnul general maior nu-l fut în gură, ca să nu ziceţi că sunt rău, dar în situaţie pot să mă cac axiologic?

Fost deţinut politic, cu degetele strâmbe de la uşa pe care o iubea domnul general maior, operat pe creier că normal… a făcut tumoare de la bătăi, cu hernie de disc de la ranga aia primită pe spate şi multe alte suferinţe de care pe majoritate o doare-n cur, vrea să publice carte de memorialistică la Editura Bulanitas, Pulirom şi altele… E refuzat pe motiv că nu e introbăgat în nici un partid politic, aşa că omu’ se duce-n durearea mea în Franţa unde publică o carte în 25.000 de exemplare pe care franţujii o cumpără ca pe pâinea caldă. De ce să mă mire succesul lui? La fel a făcut şi Goma! Nu ştiu… uite… nu zic nimic de intelectualii ţării cu drept de vot la tribuna valorilor, nu le arăt pula ca să nu ziceţi că nu sunt intelectual şi eu, şi că mă scald în troaca cu vulgaritaţă, dar în situaţie mă pot căca axilogic? Îmi daţ voie?

Pot? Pot?