Radu Macrinici – Jack lunetistul

Piesa lui Radu Macrinici, „Jack, lunetistul”, premiată în 2009 de Uniter poate fi catalogată drept un fantasy tragi-comic postmodern: spiriduşii pădurilor lui Shakespeare sunt aduţi în prezent, şi odată cu ei ies la iveală toate misterele labirintice ale vieţii. Larisa, fiica unui Tezeu mult mai apatic este o fostă zână care-şi trăieşte viaţa printre oameni. Moartă într-un accident a cărui fatalitate se va dovedi a nu fi tocmai întâmplătoare, inima ei va fi transplantată la o altă femeie.
În general eu nu mă împac foarte bine cu dramaturgia contemporană universală în genere şi românească în special, pentru că mi se pare că dramaturgii de azi sunt nişte obsedaţi sexuali. Dacă îl fac remarcat în umila-mi modalitate pe „Jack lunetistul” este tocmai pentru că nu mi se pare că autorul are frustrările legate de vagin şi penis ale lui Peca Ştefan şi ale lui Caraman